Kai laikas ateina jums, kad parduotų jūsų žiniatinklio svetainę, jūs galite būti sutrikdytas ar abejojantis jos teisinga ir realistine verte. Jums, kad nustatytume jūsų žiniatinklio svetainės tikrąją vertę, mes padarėme procesą truputėlį lengvesnį jums suprasti.
Kai potencialus pirkėjas domėsis žiniatinklio svetainės pirkimu, jie tikėtina atsižvelgs į grynas pajamas kad žiniatinklio svetainė, padaryta kasmet, ir pridės papildomą procentinį dydį aukščiau negu šis kiekis. Kuris pardavėjas turi nustatyti anksčiau pardavimo jų žiniatinklio svetainės sudomintam pirkėjui, yra grynos jų žiniatinklio svetainės pajamos. Kad padarytų tai, pardavėjai privalės išskaityti visas išlaidas, užsitrauktas per verslą. Šitos išlaidos turi apimti kiekius, kurie buvo išleisti rinkodarai, prisijungimo programoms, priimdami paslaugas, ir kitas išlaidas, kurie yra būdingi internetinėms firmoms
Kad atvyktų į tikslų kiekį, pardavėjas turi įkurti šį skaičiavimą 12 mėnesių periodu. Kai tik grynos pajamos metus yra nustatytos, pardavėjai tada sugeba išsirinkti, daugiklis vertina būti pritaikyti. Jei jūsų žiniatinklio svetainė bus gerai nustatyta, kad vertė turi būti tarp 1.5 į 3x vertė, tai padės jums nustatyti teisingą vertę jūsų žiniatinklio svetainei ir duoti jums, pradinė kaina turi jūs nuspręsti parduoti. Pardavėjai turi taip pat atsižvelgti į bet kokius pavojus, kad žiniatinklio svetainė gali stovėti ateityje ir pritaikyti tai vertei. Kai kurie iš bendriausių pavojų, jungtų su internetiniu verslu, yra įvairios pajamų srovės, didindami vystymąsi, automatizuotas sistemas, ir stabilias pajamas.
Be to, į šią techniką, yra kitų kelių, kuriuose žiniatinklio svetainės vertė gali būti nustatyta. Kai kurioms žiniatinklio svetainėms, vertė gali būti įtakoje skaičiaus vertingų dalykų, kurie yra valdyti tos tam tikros svetainės. Šitie vertingi dalykai gali apimti vertingą kliento sąrašą, kuris yra didelis pardavimo punktas ir toks, kuris gali pritraukti gausias suinteresuotąsias šalis. Daug pirkėjų norėtų nupirkti žiniatinklio svetainę, kuri įsikūrė kaip gerbiamas internetinis mažmenininkas ir pastatė stiprų kliento pagrindą. Tai garantuoja pirkėją, kad jie neturės praleisti vertingo laiko, kaupdami jų savo kliento sąrašą.
Jūsų žiniatinklio svetainės tikrosios vertės nustatymas gali būti sudėtingu procesu, bet jei jūs naudosite vieną iš įrodytos įvertinimo technikos, jūs būsite tikėtina nustebintas tuo, kaip vertingas jūsų žiniatinklio svetainė iš tikrųjų yra. Jei jūs svarstote jūsų svetainės pardavimą, jūs turite iš pradžių nustatyti tikrąją vertę prieš susitarimą dėl bet kokio pasiūlymo, kurį pirkėjas gali padaryti. Tai padės garantuoti, kad jūs gaunate teisingą kiekį svetainei, kad jūs padėjote tiek daug laiko ir pastangų į pastatą.
