Mūsų pristatymo pradžioje, mes galime tikrai manyti, kad galbūt svarbiausias taksi valdymo sistemos aspektas yra tiesioginis ryšys su kitais suinteresuotais asmenimis kompanijoje.
Kaip kontrolierius, kiekvienas turi įsitikinti, kad nebus nieko stojimas skersai kelio jų komunikacijos greitiems vairuotojams, kuriuos jie valdo.
Būtina perduoti būtiną informaciją taip aiškiai, skubiai ir lengvai kiek galima. Pradinis būdas padaryti tai buvo rankomis – kontrolierius pasakys vairuotojui savo rezervavimo detales, ir vairuotojas užrašytų juos ir įsitikintų, kad jis turi juos taisyti – tai kuria nereikalingą kankynę iš tikrųjų, kad gautų teisingas detales teisiam asmeniui – daug klaidų gali įvykti ant kelio.
Antra svarstoma problema, toks, kuris yra aiškiai taisytas automatizavimo yra kompanijos vystymosi toks. Jūs pagaliau pasidarote pripažintas – jūsų kompanija yra pasisekimas, ir daug žmonių nori padaryti užsakymą su jumis – kaip jūs sugebėsite pagerbti tokį didelį nurodymų skaičių, jei jūsų sistema nebus gebanti skubiai, kad organizuotų jūsų rezervavimą ir nusiųsti teisingą informaciją jūsų vairuotojams?
Tai yra, kur automatizuota sistema įeina. Tai siūlo pilną palaikymą dideliam nurodymų skaičiui. Mygtuko spragtelėjime, vairuotojas yra praneštas apie jo rezervavimą, ir jis sugeba patvirtinti tikslaus kelio užsakymą.
Greita vadyba tik nesikreipia į griežtą užsakymo vadybą, tačiau. Kadangi vairuotojai turi pastoviai atnaujinti savo popierius, paraiška turi įsitikinti, kad jūs gausite įspėjimą, kad ir kada yra problemų su vairuotojo PCO licencija, MOT ar PHV galiojimo terminas.
Yra taip pat daug kitų ypatybių, kurios galėjo būti įgyvendintos, tokie kaip potencialus gebėjimas nustatyti, kai vairuotojas yra pasiekiamas – tai svarbu, kai jūs žinote, kad kai kurie iš jų gali turėti kitą reguliarų veiksmą ir svarstomas problemas, kurios gali būti arti jų darbas – kad jūs žinotumėte, kai paskirti juos ar ne.
Visi šitie daiktai gali būti padaryti tučtuojau. Nėra jokio kontrolieriaus reikalingumo, kad būtų susirūpinę techninių darbo reikalų. Tai leistų jam susitelkti ne tiktai ties paskirstymu geriausių vairuotojų ir tinkamiausių vieno dolerio banknotų, bet taip pat ir ant įsitikinimo, kad kliento poreikis yra padėtas iš pradžių – kuris yra neabejotinai kažkas, kurio bet koks klientas turi trokšti.
