Paaiškinimas apie tinklo analitiką

Tinklo analitika yra praktika internetinių duomenų tikslais matavimo, rinkimo, analizavimo ir pranešimo suprasti, kaip žiniatinklio svetainė yra panaudota jos lankytojų ir kaip optimizuoti jos vartojimą.

Tinklo analitikos centras turi suprasti svetainės vartotojus, jų elgesį, ir veiksmą.

Studijavimas internetinio vartotojų elgesio ir veiksmas kuria vertingą rinkodaros intelektą ir apsirūpina:

· atlikimo matai žiniatinklio svetainės prieš tikslus

· Įžvalgumas ant vartotojų elgesio ir poreikio, ir kaip svetainė tenkina tuos norus

· optimizavimo gebėjimas padaryti pasikeitimus, kad pagerintų žiniatinklio svetainę, pagrįstą rezultatais
Vidutinis tinklo analitikos įrankis siūlo šimtus metrikos. Visi yra įdomūs, bet tiktai keli būtų naudingi žiniatinklio svetainės atlikimo matavimui. Susitelkite ties tuo, kas svarbu, kad gautų reikšmingą įžvalgumą apie jūsų žiniatinklio svetainę, pradėti jūsų tinklo analitikos iniciatyvą, apibrėžiant realistinius ir išmatuojamus tikslus jūsų svetainei.

Verslui nesiseks, jei klientai nebus patenkinti. Tas pats prisitaiko prie jūsų žiniatinklio svetainės. Jūs turite aprūpinti patraukiančią dėmesį kliento patirtį, kuri padidina vertę jūsų vartotojams ir įtikina juos imtis veiksmų. Kiekviena žiniatinklio svetainė gali turėti daug skirtingų vartotojų. Kad sukurtumėte patraukiančią dėmesį vartotojų patirtį, jūs turite studijuoti kiekvieną vartotojų dalį detaliai. Sukurkite vartotojų profilius kiekvienai daliai tas atsakymas:

· Kas yra jūsų tikslo rinka?

· Kodėl jie aplankytų jūsų svetainę?

· Ką jie nori įvykdyti ant jūsų svetainės?

· Kuo barjerai yra į jų pasitenkinimą?

Pagrindiniai atlikimo indikatoriai ar KPIs yra paprasta ir praktinė technika, plačiai panaudota organizacijų, kad išmatuotų atlikimą. Jie yra dažnai reiškiami normose, santykiuose, vidurkiuose, procentiniuose dydžiuose.

Iššūkis pasirenka KPIs, kuris vairuos veiksmą ir mes jums iššūkį nuolat optimizuoti jūsų svetainę, kad pasiektų jūsų tikslus. Svarbu suprasti skirtumą tarp įdomaus metrinio ir insightful KPI. Peterson, jo knygoje, pasisiūlo:

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

KPIs neturi niekada būti sutiktas su tuščia vieta, spokso. Paklauskite savęs, "Jei šis skaičius gerėja 10 %, ką aš turiu pasveikinti?" ir, "Jei šis skaičius smunka 10 %, ant ko aš turiu rėkti?" Jei jūs neturite gero atsakymo į abu klausimus, tikėtina metrinis yra įdomus, bet ne pagrindinis atlikimo indikatorius.

Kaip vartotojų veiklos duomenys yra rinkti?

Yra du skirtingi metodai, kad rinktų vartotojų veiklos duomenis:

· Tinklo serverio sisteminių įrašų bylos – Tinklo serveriai yra gebantys registruoti "vartotojų prašymus", ar vartotojo judėjimus aplink žiniatinklio svetainę. Šitos rinkmenos gali būti panaudotos, kad įvykdytų analizę ir sukurtų pranešimus apie žiniatinklio svetainės eismą.

· Sekdamas scenarijus, įdėtus į tinklalapius – Su šiuo metodu, mažas javascript yra įdėtas į tinklalapį ir kiekvieną kartą kai, puslapis yra perkeltas į vartotojo naršyklę, šis scenarijus atlieka save, gaudamas informaciją apie įvykdytą veiklą (tokią kaip apžiūrėtas puslapis, laikas apžiūrėjimo, ir taip toliau) .

Taip pat vadintas kaip naršykle pagrįstas matavimas, scripting metodas tapo populiariausiu metodu. Svarbiausia šios technikos populiarumo priežastis yra aukšti lygiai laikino pasidėjimo, kuris vyksta internete, kad pakeltų greičio atlikimą. Populiarūs tinklalapiai, pavyzdžiui, yra nukopijuoti ISP’s, kad aptarnautų juos jų vartotojams skubiai. Kadangi tinklalapis turi savyje sekimo scenarijų, nepriklausomai nuo to, kaip tai aptarnaujama vartotojui, tai įvykdys mirties bausmę kiekvieną kartą kai, puslapis yra perkeltas nuo vartotojo naršyklės.

Standartiniai vartotojų veiklos duomenys gali būti praturtinti per:

URL sekimas parametrų – parametrų Sekimas yra pridėtas prie tinklalapio URL, tokiu būdu jūs galite surinkti papildomą informaciją apie svetainės vartojimą. Pavyzdžiui. kad suprastumėte, ką vartotojai ieško, jūs galite padėti reikšminius žodžius, ieškotus į radinių puslapio URL. Tas rezultato puslapio URL tada atrodys kaip tai:" search_results. HTML KALBA? keyword=public šventės".

· Sausainiai – Sausainiai yra maži paketai duomenų, padėtų ant kompiuterių vartotojo standžiojo disko, kai asmuo lanko žiniatinklio svetainę. Sausainiai gali turėti savyje visas rūšis informacijos, tokias kaip lankytojo unikalus identifikavimo numeris tai svetainei; paskutinį kartą, kai tas asmuo aplankė svetainę ir taip toliau. Jūsų tinklo analitikos sprendimas gali būti formuotas, kad aptiktų sausainį tam, kad atpažintų sugrįžtančius vartotojus ir perskaityti jo turinį pažangesniam pranešimui tokiam kaip vizito regentystė.

· Internetinės formos – Formos dažnai sudaro low-cost/high-value sąveikos punktus žiniatinklio svetainėms. Jie yra apsipirkimo vežimų dalis, jie lengvina daug internetinių procesų tokių kaip paraiškos, prenumeravimas, registracija, ar jie yra tiesiog panaudoti, kad siektų grįžtamojo ryšio. Jūsų tinklo analitikos sprendimas gali būti formuotas, kad sugautų tam tikrą informaciją, surinktą nuo tinklo formų per padarytus pagal užsakymą laukus pažangesniam pranešimui toks kaip demografinę profiliuojamas.

Jūs galite būti nustebintas skaičiumi papildomų šaltinių duomenų, pasiekiamų jums:

· Patenkintos valdymo sistemos – Jungiantis patenkintą gamybą su tinklo analitika atneša pridėtinę vertę. Patenkintas savininkas galėjo skubiai pasakyti, jei bet kas skaito puslapį ir identifikuoti seną turinį apžvalgai.

· Svetainės paieškos sistema – Jūsų svetainės paieškos sistema aprūpina papildomus lygmenis intelekto apie jūsų vartotojus ir jų poreikį. Komercinės svetainės paieškos sistemos aprūpina pranešimo gebėjimą, gali net leisti, dinamiškai prideda naujus sinonimus ar keičia radinių padėtis rangų skalėje.

· Elektroninio pašto kampanijos – Sujungimas duomenų nuo jūsų elektroninio pašto kampanijų ir naujienlaiškių tokių kaip atidarytos normos ir spragtelėjimas per normas įžvalgumui į tai, kaip efektyvus šitos kampanijos yra tam, kad vairuotų eismą į jūsų svetainę.

· Išorinė demografija ir santykinė/konkurencinga analizė – Šie duomenys padės jums suprasti jūsų vartotojų demografiją ir nustatyti etaloną jūsų atlikimo.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

· Kitos korporacinės sistemos – Kai kurios žiniatinklio svetainės stato korporacines sistemas savo klientams. Sujungimas duomenų nuo korporacinių sistemų į jūsų tinklo analitikos sprendimą gali aprūpinti papildomą įžvalgumą.

Kokybiniai duomenys

Tinklo Analitikoje, kad suprastų, ‘kodėl’ už svarstomos problemos, atskleistos kiekybinių duomenų, mes pasisukame į kokybinius duomenis. Kokybinių duomenų šaltiniai apima:

· Apžvalga – Internetinė ar autonominė apžvalga yra vienas būdas sugauti informaciją apie tai, kokie klientai galvoja ir kaip jie jaučiasi.

· Žiniatinklio svetainės Išbandymas – Išbandymas galėjo įvykti laboratorijoje ar tinkle kur dalyvių paprašo imtis užduoties

Kaip tinklo analitikos įrankiai atpažįsta vartotojus

Tinklo analitikos įrankiams reikia būdo atpažinti vartotojus, kad sugebėtų atsiskaityti apie vartotojų sesijas (taip pat vadintas kaip vizitai). Yra skirtingos technikos, kad atpažintų vartotojus tokius kaip IP adresai, vartotojų atstovas ir IP adreso kombinacija, sausainiai, nustatė autentiškumą vartotojui. Dabar, bendriausia vartotojų identifikavimo technika yra per sausainius, kurie yra maži paketai duomenų, kurie yra paprastai padedami ant kompiuterių vartotojo standžiojo disko, kai asmuo lanko žiniatinklio svetainę.

Yra keli sausainių tipai:

· Pirmas Partinis Sausainis yra aptarnautas nuo žiniatinklio svetainės, aplankytos.

· Trečiosios šalies Sausainis yra aptarnautas trečiosios šalies organizacijos tokios kaip skelbimo agentūros ar tinklo analitikos pardavėjai vardu žiniatinklio svetainės, aplankytos.

· Sesijos Sausainis nėra sutaupytas į kompiuterį ir baigiasi sesijos pabaigoje.

Padidintos sausainio blokavimo ir panaikinimo praktikos, kokiu būdu vartotojai formuoja savo naršykles, kad nepriimtų sausainį ar rankomis nuneštų sausainius nuo jų kompiuterių pristato iššūkį tinklo analitikos įrankiams, kad tiksliai atpažintų vartotojus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *