Valdymas magento 2.0 parduotuvė? sąmojingi būdai optimizuoti tai

Mažmenininkai, gaunantys jūsų žingsnius į virtualią rinką, yra nesenas madingas žodis. Maža įmonė ar didelis, visi renka tempą su tendencija, kurdami žavią internetinę parduotuvę jų firmoms. Magento, mėgstamas apsipirkimo vežimo sprendimas didžiajai daliai atvyksta su sustiprinančiais funkcionalumais ir išskirtinėmis papildomomis programomis. Tačiau, net pilnai rodytos eCommerce parduotuvės nepakankamai, kad patikintų pasisekimą pakeitime ir pardavimuose, todėl, kad yra per didelis skaičius žuvų baseine. Jums reikia į skirtingą ir tai dar svarbiau, labiau centrinis klientu, kad įdėtumėte jūsų skirtą dalį pirkėjų, tekančių.
Taip, jei jūs esate naujas verslas karalystėje eCommerce ir turite Magento parduotuvę, stebi jūsų žingsnius! Tai geriau jūsų prabėgimas su paskutine versija, Magento 2.0 ir gauna šituos pokštus turint omenyje.

Padidinkite savo AOV su gerais suvenyrais

Magento turi didelę produkto ryšių ypatybę, kad įgalintų visų parodymą, skersinis parduoda ir upsell produktai, ir jūs galite panaudoti tai, kad padidintumėte jūsų Vidutinę Užsakymo Vertę (AOV). Abu laiko svarbų svarbumą pirkėjams todėl, kad jie yra artimai susieti produktai, kuriuos jie gali turėti šalia, kad ar papildytų ar padidintų jų pirkimo patirtį. Taip, susisiekite jiems, kadangi tai gali pakelti vidutinę užsakymo vertę. Jūs galite panaudoti regimąjį prekybinį įrankį kad rūšies kategorijos ir tiktai leisti geriausių partijos produktų parodymą.

Ištikimybė rodo ištesėjimą

Kad pakeltumėte pakeitimą, jūs turite padidinti visą gyvenimą trunkančią vertę jūsų kiekvienas klientas su ištikimybės ypatybių ištesėjimu. Geriausias kelias priskiria jiems apdovanojimo punktus kiekvieną kartą kai, jie perka. Kitas būdas pastumti pirkimą yra kodinė referral sistema, kuri taip pat yra prekės ženklo žinomumo kūrimo priežastis. Kai kurios populiarios Magento papildomos programos, kad panaudotų apdovanojimams ir ištikimybės planams yra Amasty Ištikimybės Programa, Socialinis Priestatas: Pasiųskite Draugą ir Magewares Ištikimybės Programą.

Variklio Eismas Su Turiniu

Unikalaus turinio reguliariame intervale sudėjimas yra efektyvus būdas pakelti eismo srautą į jūsų eCommerce parduotuvę ir padės tam užimti vietą geriau Google ir kitose paieškos sistemose. Tačiau, yra tam tikrų būdų padaryti krintantį unikalų turinį ar egzistuojančio turinio žiniatinklio svetainei optimizavime.

Pašalinkite bet kokį nenaudingą ar likusį be darbo turinį todėl, kad paskutinis Google Pandos atnaujinimas baudžia svetainės padėtį rangų skalėje, kuri turi prastos kokybės turinį.

Tikrinkite paplitusias sąsajas retkarčiais, kad įsitikintumėte, kad niekas nesileidžia ant 404 klaidos puslapio.

Atnaujinkite turinį su nauja informacija, kadangi Google dabar įtraukia svetainę į rodyklę su ilgu turiniu ant SERPs.

Aiškiai, jei jums reikia jūsų eCommerce svetainės, kad vadovautumėte paieškos sistemoms, tada jūs turite dirbti ties kiekvienu smulkiu aspektu jos, nuo išsivystymo, kad patenkintumėte talpinimą, yra keistybės matų, kad optimizuotų svetaines ir padarytų juos lengvai surandamus paieškos sistemose.

One comment

  • Gerda
    2018-10-24 - 15:49 | Permalink

    Na dažniausiai, jeigu norima optimizuoti įmonės veiklą, tai reiktų kreiptis į verslo konsultantus, kurie dažniausiai pažvelgia į viską iš šalies ir randa geriausią sprendimą tokiai situacijai.
    http://www.iprocess.lt/imones-veiklos-analize/4593569766

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *